Sanningen om oss

Vi var tillsammans
men något var inte rätt
Du krossade mitt hjärta
på värsta möjliga sätt

Vi fortsatte vara vänner
och tillsammans byggde vi vår bro
Jag ville sluta känna
Jag försökte att inte tro

Vi började båda låtsas
Vi försökte glömma bort
Men djupt inom oss visste vi
att vi var två av samma sort

Det blev till en lek
"vi är inte kära, vi är bara vänner"
Men i slutändan kan man inte blunda
för det hjärtat känner

Min hjärna sa nej,
men mitt hjärta skrek ja
Tills den dagen du berättade
att det var mig du ville ha

Hjärtat gjorde volter
men ändå sa jag nej
Det hade inte funkat
och jag litar inte på dig

Inom oss vet vi
att det borde vara vi två
Vi kanske inte är perfekta
men vi älskar varandra ändå

Sanningen är att
bara hos dig känner jag mig hel
Vi vill vara tillsammans
men någonting är alltid fel

- Jessica Lundholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0