Bara jag har dig

När jag hittade dig
hade jag aldrig kunnat ana
Hur underbart livet skulle bli
Med dig vid min sida
Jag brukade ofta drömma
om en sån som dig
En som alltid ställde upp
oavsett vilket håll jorden snurrade åt
Åren har gått
och här är vi idag
Du finns under mitt skin
och djupt i mitt hjärta
Jag vill ge dig allt jag har
bara för att se dig le
Jag vill bara att du ska veta
att för dig hade jag gjort vad som helst
Om du fortsätter att gå,
går jag precis bredvid
Om du väljer att stanna,
står jag kvar med dig
Är du trött och orkar inte mer
kan jag ge dig all min styrka
Det spelar ingen roll var vi hamnar
Bara jag har dig
När jag hittade dig
hade jag aldrig kunnat ana
Hur underbart livet skulle bli
Med dig vid min sida
Jag brukade ofta drömma
om en sån som dig
En som alltid ställde upp
oavsett vilket håll jorden snurrade åt

Åren har gått
och här är vi idag
Du finns under mitt skin
och djupt i mitt hjärta
Jag vill ge dig allt jag har
bara för att se dig le
Jag vill bara att du ska veta
att för dig hade jag gjort vad som helst

Om du fortsätter att gå,
går jag precis bredvid
Om du väljer att stanna,
står jag kvar med dig
Är du trött och orkar inte mer
kan jag ge dig all min styrka
Det spelar ingen roll var vi hamnar
Bara jag har dig

- Jessica Lundholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0